TARIKH AKHIR PENCARIAN SPONSOR

Assalamualaikum, sorry la.. sebab lama tunggu den kembali menerjah..hahaha ni copy drpd blog Cik Itah admin Blogger Area..tak sempat taip beb..busy bebeno...


kredit utk husein rider..


Untuk maklumat lanjut sila klik Pencarian Sponsor Blogger Area Mega GiveAway. Seperti yang korang tahu founder a.k.a admin utama Group Blogger Area [Tuan Blogger Area] bersama admin-admin lain [Azlan StriderHusein RiderHassan MutalibNisa AhmadNadz IrahE-Zati SofeaCik Itah] akan melancarkan Blogger Area Mega GiveAway pada bulan oktober nanti, insya Allah. 

Mengikut perancangan para admin, GA tu nanti akan berlangsung selama sebulan, bermula pada 1 Oktober sehingga 31 Oktober 2014. So pada 23 September 2014 adalah tarikh akhir korang boleh tawarkan diri untuk jadi sponsor kerana bermula pada 24 September 2014 para admin akan kumpulkan semua senarai sponsor yang telah menawarkan diri mereka untuk menjadi sponsor.

So..buat mereka-mereka yang berminat untuk jadi sponsor silalah PM email para admin Blogger Area secepat yang mungkin, korang ada masa lebih kurang seminggu sahaja lagi. Rebutlah peluang tu ok :)

ATTN buat semua SPONSOR dan bakal SPONSOR. Hadiah buat pemenang tu nanti akan di pos @ kirimkan sendiri oleh para sponsor kepada pemenang. So buat semua sponsor, sila PM maklumat korang dengan lengkap kepada para admin ok. Maklumat apa? Tengok senarai dibawah ;
  1. Nama
  2. Pautan @ Link [Blog, Page dan sebagainya yang korang nak promote]
  3. Barang yang korang nak sponsor dan nak sponsor untuk berapa orang?
  4. Email [penting untuk mereka yang takda facebook]

P.S Sekiranya korang ada apa-apa pertanyaan, sila PM mana-mana admin ikut keselesaan korang. TQ :))

Edited : Ucapan TERIMA KASIH dari admin-admin Blogger Area buat semua yang sudi jadi sponsor. Kami Menghargai :)

1 comment:

sHaRiNa eLyaNa said...

Cool..xmmpu nak sponsor..nnt sha join k..daaaa