Perutusan Ketua Progek BAmeGA








As Salam dan Salam Sejahtera buat semua sponsor.
Saya mewakil admin Blogger Area ingin membuat satu pengumuman mengenai GA yang akan dijalankan.
Sebelum itu izinkan kami mengucapkan terima kasih untuk semua yang sudi menjadi sponsor untuk giveaway ini. Memandangkan jumlah sponsor yang ditrerima agak ramai jadi kami perlu berlaku adil semua peserta dan pihak penaja.
Oleh yang demikian pihak kami telah mengambil keputusan untuk menghadkan link yang hendak dipromote kepada 2 link iaitu satu link wajib follow/like dan satu lagi link optional follow/like.
Langkah ini terpaksa kami ambil supaya ia memudahkan peserta untuk menyertai GA ini dan pihak sponsor boleh memillih untuk meletakkan link mana yang wajib dan link mana yang optional mengikut kesenangan tuan/puan.
pihak kami juga tidak menghalang jika ada rakan sponsor yang berniat untuk menarik diri...Dengan rendah hati, kami ingin kami memohon maaf kepada semua rakan penaja kerana tak dapat nak promote semua link yang diberi.
Oleh yang demikian saya memohon jasa baik rakan sponsor untuk meninggalkan link yang mahu di promote pada ruang komen dibawah untuk tindakan seterusnya dari pihak kami.
Cth :
Wajib : (URL)
Optional: (Optional)
Kerjasama dan perhatian dari rakan sponsor Blogger Area saya dahulukan dengan ucapan terima kasih.
p/s: saya juga mengalu-alukan para sponsor untuk follow/like sesama sendiri secara sukarela bagi menambahkan networking sesama kita.
Regards,
-Strider-
www.striderbuzz.com/

2 comments:

Cik Itah said...

SALAM. ok noted hehe

Anizz Annisa said...

cik itah komen di atas.. dye dh bom dulu..hahaha... :P