berani ko padam kawan aku punya entry!!!BLOGGER FAMOUS KONON!!!

hari ni aku dapat repot daripada blogger ttg sorang blogger famous yang suka marah2 orang dan padam entry orang...firstly, ko ni sapa.. nak padam2... cakap ngan aku skit... ko ni owner,founder group aku x kisah.. tapi takyahlah padam2... n plz check your rule n regulation first,plz state your rule such as don't ping to much..pon dh okey!!! pastu baru ley ambil tindakan... nk aku padam setiap entry ko kat group aku ker???? cer citer!!! kalau orang mintak tolong tu , tolong la... klu berat hati sangat nk tolong..x pe aku faham SELFISH.  ni la penyakit certain BLOGGER2 famous kononnya... NASIHAT AKU, BAIK TAK PAYAH NK JADI FAMOUS SANGAT LA.. kalau attitude tak berubah....

P/s : entry dibuat atas dasar simpati kat blogger yg kena marah n kena padam dia punya entry:) sabar la yer.MMG ADA BLOGGER FAMOUS YG SUSAH SKIT BILA KITA MINTAK TOLONG!!!!

No comments: