MAJLIS PERKAHWINAN SAYA??.. JOM USHA!!


Hye semua... sihat x?? sorry la lama tak post entry yg best2, dr lurve manyak outstation la..PEJAM CELIK, PEJAM CELIK dah nak tiba hari yang berbahagia ni...sibuk punya pasal tak ingat pon tentang tarikh ni.. dh lama buat persiapan untuk sambut orang baru, keluarga baru, saya nk ramai orang yang hadiri majlis ni... majlis saya buat kat area melaka jer, x jauh der. tulah orang kata jodoh pertemuan di tangan tuhan.. manusia merancang..tuhan menentukan..nak tau sapa nama isteri saya x?? nama dia classic sangatla... malu nak sebut...nnt last word saya bagitau.k...korang bley dtg melaka jalan2... dr lurve nk cerita tentang Majlis Perkahwinan Dr. lurve..INGAT x?? aritu drlurve ader suruh antar resume kan???,. resume pertama daripada seorang gurl yang berada di .... dia menyatakan bahawa dia ni jenis memilih,cerewet n seorang planner... dia dh siap plan semua... first yang berlegar dlm kepala korang mesti MAS KAHWIN kan?? mas kahwin yang ditetapkan USD 15 555 55.. drlurve cakap: baru nk bg USD 16 111 89 sebab tu tarikh beday saya, kahwin pada 15.bulan tak ingat.2015 .... thn tu semua kene settle. tp dr lurve nk buat 16 11 16. sebab apa tu beday saya... dia nk pakai semua, kimono n etc..semua tu bisa di atur katanya... huhuhuhu... tu resume yang pertama...... dia ni jenis suka mengusik...tak tau la apa akan jadi selepas ni....permohonan masih dibuka.k... so JANGAN LUPA HANTAR RESUME..... semua cerita di atas tu semua mengarut jer..rekaan semata-mata... JANGAN MARAH NNT CEPAT TUA... CER CENYUM CIKIT.... CAMTULAH... RINDU KAT KORANG!!!!

1 comment:

Hana teen top said...

La....ingatkan betul2 kawin tadi...adeh..nak isi borang la...:P