lelaki EGO or EMO??? wujud ker??


Mari kita lihat perkataan EgO n EmO... nampak x beza??? nampak kan beza?? so ada lelaki jenis emo n ada lelaki jenis ego.. so perempuan, anda hendak yang mana??? ego or emo???

EGO:
  • BERLAGAK
  • BONGKAK
  • TAKBUR
  • RIAK
TAPI ni kat mata manusia jer, hati dia >hanya tuhan yang tahu,

EMO:
  • SENSITIF
  • SUKA MENANGIS
  • MUDAH TERUSIK
  • HATI LEMBUT
tapi NI PON KAT MATA MANUSIA JER> HATI DIA TUHAN YANG TAU,



jom dengar lagu>>> di hati ini hanya tuhan yang tahu , dihati ini aku rindu padamu, tulus sanubari menantikan hadirmu, hanya kau gadis pilihanku... (menyanyi plak)


SO BERSANGKA BAIKLAH, LAGIPON ni kan bulan RAMADHAN, jom tambah AMAL.tolak dosa... senyum selalu...

5 comments:

jahirah jay said...

dua2 xmo ley..hehe. ego teruk, emo payah.. :)

Iryana said...

pernah rapat ngan dua jenis manusia ni... for me...2-2 ada kelebihan & kekerungan... renung2kan & slmt beramal..

Popoi said...

laki ego der,, heehee

Qoya17 said...

ego dan emo.
Susah nak buat pilihan.
Pada pendapat saya, kenali hati budi dulu.
Walaupun nampak ego atau emo, mungkin dia lain kot.
Sebab tu orang selalu kata, jangan tegok orang dari segi luarannya.
Betul kah? :D

!meimei cik ayu! said...

sushla nak kata nak pilih yg mana..lelaki...hmm, dowg nie ego ada emo pun ada....apapun tak boleh..:)