CONTEZ RAYA Dr. LuRVe

Hye semua, dh lama x buat contez2 ni... ramadhan ni bulan mulia saya akan MEMBANTU NEWBIE2 ,jom2 semua newbie baca.. step dia senang jer..  :


  •  Anda ialah salah seorang ahli BLOGGER AREA n (follower kurang dari 300 orang) kalau belom just click https://www.facebook.com/groups/bloggerarea/
  •  Anda kena buat satu entry" CERITA SAYA DAN BLOGGER AREA)kat situ leh citer pengalaman bersama BLOGGER AREA (tidak kurang daripada 75 patah perkataan) lebih banyak perkataan lagi bagus:) kalau kurang x dikira.k
  • 3 BLOGGER yang membuat entry PALING GEMPAK=BEST+SUPERB akan di promote n diriview dalam BLOG DR LURVE..( contest akan tamat pada hari raya puasa ke 7, raya puasa tau:)bukan raya haji..
  • kalau dh siap entry kat blog korang.. letak link kat comment nnt dr lurve check.k.. keputusan lepas 7 hari raya puasa!!!! SAPA PUNYA ENTRY LAGI BEST??? KITA TUNGGUUUUU.
  • SILA LIKE ENTRY NIE EA..TQ


untuk pengetahuan korang, drlurve pernah jadi newbie dulu, n sangat sakit rasanya tp satu nasihat drlurve; belajarlah untuk lebih matang, jangan follow orang yang BERLAGAK.. tengok dulu apa blog dia, macam mana perwatakan si blogger2 yang bajet hebat.. ok.. good luck ea..
sebab apa drlurve buat benda ni, sebab dalam satu minggu uniqUES visitor(PELAWAT TEGAR drlurve is about 2000++) x caya ea??ni bukti  (tengok kat total)   btw  16-17 ogos.. dr lurve demam + malas wat entry..hahaha.. NI STATISTIC NUFFNANG.. analytical katanya:

Selamat tulis karangan "BLOGGER AREA"...HANYA 3 BLOGGER YANG TERPILIH??? MUNGKIN ANDA????SIAPA TAHU...

pilihan di tangan anda... saya hanya membantu:)


BLOGGER yang membuat entry PALING GEMPAK=BEST+SUPERB akan di promote n di review dalam ENTRY BLOG DR LURVE.....mungkin ANDA yang saya CARI????

2 comments:

Quratu' Aini said...

wah..macam menarik je,

ezy.fia said...

ala.. kalo follower lbh dr 300 cane?
huhu