Blogger Area Media Expert (Advertorial Murah)


 Blogger Area Media Expert(B.A.M.E) menyediakan sebuah  platform kepada peniaga online/offline untuk memperkenalkan produk mereka kepada pelanggan baru dan lama melalui konsep advertorial. Ini memudahkan peniaga kerana semua blogger di bawah pengurusan B.A.M.E mengenakan kadar bayaran yang berpatutan dan murah berbanding blogger blogger yang bukan di bawah pengurusan B.A.M.E . Sebarang maklumat lanjut,sila hubungi Tuan Blogger Area di facebook.


Apa itu konsep advertorial?contoh?
Advertorial = Advertising + Editorial (pengiklanan dalam bentuk editorial)
Kita dapat melihat syarikat syarikat besar menggunakan servis ini sebagai medium mendekati pelanggan dengan menganjurkan event dan pelbagai aktiviti disamping memberi bayaran kepada blogger berkenaan.



Kenapa anda perlu beriklan dengan B.A.M.E?
1: Murah Sangat, Bukan rm 300 , bukan RM 200... hanya RM XX
2:Mudah Sangat, Beri input dan tajuk.
3:Menarik : 10 ribu blogger sedia membantu perniagaan anda...




Tercetusnya idea Pay Per Post ini adalah kerana Tuan Blogger Area selalu mendapat aduan bahawa kos pengiklanan di sesetengah blog amatlah tinggi dan kadangkala tidak masuk akal. Maka Blogger Area yang memiliki lebih daripada 10 ribu orang blogger aktif menubuhkan B.A.M.E untuk menawarkan pengiklanan yang jauh lebih murah, berpatutan serta berkualiti. Mengikut kajian, sesebuah produk baru perlu mendapat pendedahan advertorial lebih kurang 5 hingga 10 untuk mendapat hebahan yang secukupnya.

Berminat untuk beriklan dengan harga terendah?
Hubungi Tuan Blogger Area di Facebook


2 comments:

NARDtheNERD said...

wowww hihi :)

Anonymous said...

Ok.. Tq..