sebab musabab ADDin Training and Consutancy tertubuh:


salam semua rakan2 yang di kasihi,ADDin Training and Consultancy ialah hasil dari perkongsian idea bilamana melihat anak2 kecil dan pelajar2 luar bandar menangih setitik motivasi untuk membuatkan mereka lebih cemerlang dalam pelajaran dan dari pengalaman saya sendiri. Izinkan saya kongsikan pengalaman saya, Saya seorang pelajar luar bandar yang sederhana. Masa tu sekolah kat S.M.K.S duduk kelas 5b. major prinsip akaun(subjek selalu fail dalam kelas)...masa percubaan SPM dapat no 10 dalam ranking sekolah, di kalahkan oleh budak kelas 5C 2 orang.. huhuhu sedih la jugak... macam mana lah boleh kalah plak.. pas seminggu. sekolah panggil motivator datang untuk beri motivasi, masa tu dia ajar cara untuk guna 3 bulan sebelom SPM sebaiknya... banyak la ambil input.camner nk fokus.cara belajar. teknik mengingat. pastu praktis.. test pastu dapat no 9, next test dapat no 6 n last test sebelom SPM dapat no 3,pastu saya nekad untuk buat yang terbaik masa SPM dan akhirnya menjadi PELAJAR CEMERLANG SPM SMKS 2006. Alhamdulillah BERJAYA JUGA AKHIRNYA. Kadang2 ramai diantara kita yang masih kabur tentang masa depan mereka bila mereka berada di form5, tidak dinafikan berapa ramai pelajar yang tidak menyambung pelajaran.. saya rasa anda pon sedar.. MOTIVASI itu penting kerana itu PENYUNTIK semangat.. X KISAHLA DARI SESIAPA, RAKAN2 GURU2 DAN KELUARGA.. atas alasan itu, saya Mohamad Redzuan ingin membantu mereka dalam ningkatkan keyakinan diri mereka.. Alhamdulillah. diharapkan niat saya tercapai.. korang doakan impian saya tercapai... bukan duit yang saya kejar tapi modal insan remaja diluar sana, kami ingin membantu mereka agar menjadi insan berguna demi membela nasib agama,bangsa dan negara..tu lah sebab ADDin Training and Consultancy ditubuhkan... salam kejayaan. APA YANG PENTING??? DOA , USAHA n TAWAKKAL...

BE EXTRAORDINARY NOT JUST ORDINARY PERSON!!!!




No comments: