apa yang LELAKI ada???JOM uSHa!!

Salam semua, ada responden bertanya" korang ni selalu citer pasal perempuan tu la..perempuan ni la..untuk berlaku adil, maka kami mengkaji APA YANG LELAKI ADA??INILAH penemuan yang kami dapati:



1 Kekuatan: dah nama lelaki mesti lah kita orang kuat:p
2 Ego: sapa yang berani ckp dia tak der ego?? bukan lelaki nama =nya tu tettt..
3 Tanggungjawab : setiap lelaki ialah pemimpin bagi kaum wanita
4 Lelaki ini, yang selalu menyintaimu, tanpa ragu(lagu LELAKI ini)
5 Sembilan akal, satu nafsu.. perempuan ada???
6 Lelaki ada 4 kuota ...gurl 1 je kan..
7 Korbankan tulang rusuk mereka untuk wanita..... perempuan?? x tau la...


senyum selalu... have a nice day... lurve korang!!!

1 comment:

Bluewendy said...

huhuhu..btol2.....:) sker post nih