LURVE

cinta memang terlalu indah…cinta membuat kita rasa bahagia..cinta memberi semangat yang terunggul.
tapi…cinta buat kita menderita..wahai wanita…jangan terpedaya kerana cintacinta…memberanikan kita untuk menipu..menipu pada diri sendiri…aku telah kecewa kerana cinta..kerana kepercayaan padamu…aku tertipu..kerana sayang padamu..dirimu sanggup mencari insan lain…dan kini ku tak sedar siapa aku di hatimu?
cinta meletihkan…kerana cinta aku menangis..kerana cinta aku kecewa..kerana cinta ku berikan kepercayaan kepada insan tersayang..namun..hakikatnya..kau menipuku kerana insan bergelar “wanita”
mengapa seorang wanita sanggup membiarkan penderiataaninsan seperti ku…tiada dosa yang kulakukan..namun…aku redha..semua telah berlaku..
kini,aku sepi sendiri..menyusuri hari-hari tanpa dia di sisi..hadirnya dalam hubungan ku menambah kesakitan yang amat mendalam..
terima kasih kekasihku..mengajar ku erti kesabaran..mengajar ku erti kesakitan..dan mengajarku menjadi wanita yang kuat…
tapi ketahuilah…
jangan menghukum diri kerana cinta…air mata bukan menjanjikan penyelesaian dalam cinta yang kecundang…

No comments: