kasih
adakalanya, kita terlalu mencari cinta yang jauh sehingga kita terlupa akan cinta yang sebenarnya selama ini berada tepat di hadapan kita, yang selama ini memberikan segala sokongan dan sentiasa mengambil berat tentang kita.
dulu…kau sahabat ku..sentiasa tersenyum pada ku..memberiku ketenangan yang mendamaikan
dulu..kau menyokong tindakan ku untuk mencintai insan lain..betapa kau berhati mulia..kau sanggup menderitademi melihat bibir ini sentiasa mengukirkan senyumankenapa aku terlalu bodoh menilai kasih mu sayang?
semalam..saat aku memandang ke hadapantiada kelibat diri mulalu ku berpaling ke belakangtidak kelihatan bayangan mubenarkah aku kehilangan diri mu?aku mula merasai kehilangan diri mukebimbangan mula merasuk diriku
semalam…aku tersedar dari lamunan yang ku cipta sendiriaku mula menyedari bahawa kau adalah hati kuyang ku cari selama inikau adalah cinta hati ini
semalam..saat kau kembali pada kukau masih lagi setia mengukir senyuman buat kusungguh aku merindui senyuman itu
kini..kau yang dulu sahabat ku bergelar kekasihkan ku peluk erat cinta mutakkan ku lepaskan lagitakkan ku biarkan kau pergi
kini..kau sangat ku sayangikau sangat ku cintaikau sangat ku kasihidan sangat ku rindui
kiniku bahagia di dalam dakapan kasih mukini ku tenang menyulam rindusetia ku menanti hari bahagia
bertemu dengan mu adalah takdir, menjadi sahabatmu adalah pilihnan, namun bercinta dengan mu bukanlah satu kebetulan..
selamat tinggal derita..bahagia ku bersamamu..hanya kau ku cintaiselamanya

No comments: